BURMISTRZ
IZBICY KUJAWSKIEJ
Izbica Kujawska, dnia 31.01.2024 r.
GKLP.6720.2.2022
OBWIESZCZENIE
BURMISTRZA IZBICY KUJAWSKIEJ
o wyłożeniu do publicznego wglądu projektu Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy Izbica Kujawska wraz z prognozą oddziaływania na środowisko
Na podstawie art. 11 pkt. 7 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (t.j. Dz.U. z 2022 r., poz. 503 ze zm.) w kontekście art. 65 ust. 2 pkt 1 ustawy z dnia 7 lipca 3023 roku o zmianie ustawy o planowaniu przestrzennym oraz niektórych innych ustaw (Dz.U. z 2023 poz. 1688) oraz art. 29, art. 39 i art. 46 pkt. 1 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (t.j. Dz.U. z 2022 r. poz. 1029 ze zm.) oraz w związku z uchwałą nr XLIV/427/2022 Rady Miejskiej w Izbicy Kujawskiej z dnia 30.06.2022 r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy Izbica Kujawska zawiadamiam o wyłożeniu do publicznego wglądu projektu Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy Izbica Kujawska wraz z prognozą oddziaływania na środowisko.
W/w projekt dostępny będzie do wglądu w dniach od 14 lutego 2024 r. do 6 marca 2024 r. w siedzibie Urzędu Miejskiego w Izbicy Kujawskiej ul. Marszałka Piłsudskiego 32, 87-865 Izbica Kujawska w godzinach pracy Urzędu tj. 7:30-15:30, po wcześniejszym umówieniu telefonicznym pod numerem: 54 28 68 009 (wew. 127), w Biuletynie Informacji Publicznej Gminy Izbica Kujawska https://bip.izbicakuj.pl/ oraz na stronie internetowej Urzędu Miejskiego w Izbicy Kujawskiej https://izbicakuj.pl/
Dyskusja publiczna nad rozwiązaniami przyjętymi w projekcie zmiany studium odbędzie się w dniu 20 lutego 2023 r. (wtorek) o godz. 16:00 w siedzibie Urzędu Miejskiego w Izbicy Kujawskiej, ul. Marszałka Piłsudskiego 32, 87-865 Izbica Kujawska. Zgodnie art. 8c i 8d oraz art. 11 pkt 8 ww. ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym uwagi do projektu zmiany studium może wnieść każdy, kto kwestionuje ustalenia przyjęte w projekcie.
Zgodnie z art. 11 pkt 8 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym osoby prawne i fizyczne oraz jednostki organizacyjne nieposiadające osobowości prawnej uwagi do ww. projektu należy składać do Burmistrza Izbicy Kujawskiej w nieprzekraczalnym terminie do dnia 28 marca 2024 r. z podaniem imienia i nazwiska albo nazwy, adresu zamieszkania albo siedziby oraz przedmiotu wniosku i oznaczenia nieruchomości, której wniosek dotyczy w formie papierowej w Urzędzie Miejskim w Izbicy Kujawskiej, ul. Marszałka Piłsudskiego 32, 87-865 Izbica Kujawska lub na adres urzędu, w formie elektronicznej za pomocą środków komunikacji elektronicznej – na adres poczty elektronicznej: urzad@izbicakuj.pl, na adres skrzynki ePUAP /jr60fdx35d/skrytka i adres e-Doręczeń – AE:PL-56385-91209-SDTUF-18 oraz podczas publicznej dyskusji.
Równocześnie na podstawie art. 39 ust. 1, art. 46, art. 54 ust. 2 i ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko zawiadamiam, że ww. projekt studium podlega strategicznej ocenie oddziaływania na środowisko, w tym – z zapewnieniem możliwości udziału społeczeństwa – w okresie wyłożenia projektu do publicznego wglądu, o którym mowa powyżej.
Uwagi i wnioski w postępowaniu w sprawie strategicznej oceny oddziaływania na środowisko należy składać do Burmistrza Izbicy Kujawskiej w nieprzekraczalnym terminie do dnia 28 marca 2024 r. z podaniem imienia i nazwiska albo nazwy, adresu zamieszkania albo siedziby oraz przedmiotu wniosku i oznaczenia nieruchomości, której wniosek dotyczy Zgodnie z art. 40 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji
o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko uwagi i wnioski mogą być wnoszone w formie pisemnej w siedzibie Urzędu Miejskiego w Izbicy Kujawskiej, ul. Marszałka Piłsudskiego 32, 87-865 Izbica Kujawska lub na adres urzędu, ustnie do protokołu, za pomocą środków komunikacji elektronicznej bez konieczności opatrywania ich kwalifikowanym podpisem elektronicznym – na adres poczty elektronicznej: urzad@izbicakuj.pl, na adres skrzynki ePUAP /jr60fdx35d/skrytka i na adres e-Doręczeń – AE:PL-56385-91209-SDTUF-18.
Organem właściwym do rozpatrzenia uwag i wniosków jest Burmistrz Izbicy Kujawskiej
Burmistrz Izbicy Kujawskiej
mgr Marek Dorabiała
Otrzymują:
Urząd Miejski w/m tablica ogłoszeń.
Biuletyn Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Izbicy Kujawskiej.
Strona internetowa Urzędu Miejskiego w Izbicy Kujawskiej.
Sołtysi sołectw Gminy Izbica Kujawska w/m tablica ogłoszeń.
a/a.
Data wywieszenia……………………………….
Data zdjęcia……………………………………..
KLAUZULA INFORMACYJNA – RODO
Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 oraz art. 14 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz.U.UE.L. z 2016r. Nr 119, s.1 ze zm.) – dalej: „RODO” informuję, że:
Administratorem Państwa danych jest Gmina Izbica Kujawska (adres 87-865 Izbica Kujawska, ul. Marszałka Piłsudskiego 32, telefon 54 286-50-09).
Administrator wyznaczył Inspektora Danych, z którym mogą się Państwo kontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych za pośrednictwem adresu email: inspektor@cbi24.pl lub pisemnie na adres Administratora.
Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu sporządzenia Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy Izbica Kujawska, jak również w celu realizacji praw oraz obowiązków wynikających z przepisów prawa (art. 6 ust. 1 lit. c RODO) oraz ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (t.j. Dz.U. z 2020 r., poz. 293) i Kodeksu Postępowania Administracyjnego (t.j. Dz. U. z 2021 r., poz. 735 ze zm.)Państwa dane osobowe będą przetwarzane przez okres niezbędny do realizacji ww. celu z uwzględnieniem okresów przechowywania określonych w przepisach szczególnych, w tym przepisów archiwalnych.Państwa dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym nie będą podlegać profilowaniu.Państwa dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy (obejmujący Unię Europejską, Norwegię, Lichtenstein i Islandię). W związku z przetwarzaniem Państwa danych osobowych, przysługują Państwu następujące prawa:
Prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
Prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
Prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
Prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa), w sytuacji, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych (RODO);
Podanie przez Państwa danych osobowych jest obowiązkowe. Nieprzekazanie danych skutkować będzie brakiem realizacji celu, o którym mowa w punkcie 2.
Państwa dane mogą zostać przekazane podmiotom zewnętrznym na podstawie umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych, a także podmiotom lub organom uprawnionym na podstawie przepisów prawa.